Renfe restablix hui el servici de Mitjana Distància Castelló-Vinaròs afectat pel temporal Alice
La incidència es va produir el diumenge 12 d'octubre, quan un arbre va caure sobre la caseta de senyalització de l'estació de Benicarló-Peníscola
Renfe recuperarà a partir d'este dilluns el servici íntegre de trens de Mitjana Distància entre Castelló i Vinaròs, que havia quedat interromput per una avaria en la infraestructura provocada pel temporal Alice el passat 12 d'octubre.
Des de llavors, el tram afectat es cobria amb autobús entre les estacions d'Alcalà de Xivert i Vinaròs, segons informa Renfe en un comunicat. La incidència es va produir el diumenge 12 d'octubre, quan un arbre va caure sobre la caseta de senyalització de l'estació de Benicarló-Peníscola, fet que va obligar a circular amb limitacions de velocitat i sota condicions especials durant la jornada.
Per a garantir la mobilitat dels viatgers, Renfe va establir un pla alternatiu per carretera entre Alcalà de Xivert i Vinaròs, que afectava els 24 serveis diaris de Mitjana Distància —dotze per sentit— que operen entre Castelló i Vinaròs, així com entre València, Tortosa i Barcelona.
Amb la finalització d'este pla, els trens de la línia C6 de Rodalia València-Castelló recuperaran a partir de l'1 de desembre els horaris habituals previs al temporal, ja que no serà necessari realitzar transbords entre tren i autobús.
Més llegit
-
Troben els cadàvers d'un agent de la Guàrdia Civil, de la dona i del fill dels dos, a Dolores
-
Huit persones expulsades d'Espanya per llançar petards il·legals contra persones durant les Falles
-
Investiguen una agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura i aparten el fisioterapeuta
-
Més de 35.000 persones inunden els carrers de València en una manifestació multitudinària per l'educació pública
-
Pot descendir el València?
-
Esport, amistat, família i humor contra l’atàxia de Friedreich: “Les persones que m’envolten em fan la vida normal”