El rellotge de les campanades a Castelló de la Plana, mut a tres dies de la nit de Cap d'Any
Els operaris s’afanyen a reparar el rellotge i confien a tindre'l enllestit dissabte, mentre que a València ajusten els mecanismes perquè tots els rellotges sonen a l'uníson
Castelló de la Plana està, a hores d'ara, amb l'ai al cor. El rellotge de la Porta del Sol, que toca les campanades de Cap d'Any, no funciona i els treballadors municipals s'afanyen a solucionar el problema perquè el 31 a la mitjanit, aquest dissabte, tot vaja amb normalitat. A la ciutat de València, per la seua banda, aquest dimecres s’ha ajustat el mecanisme del rellotge de l'ajuntament per a garantir la festa, la primera després de dos anys de pandèmia.
El rellotge de la Porta del Sol de Castelló de la Plana no sona. És el punt neuràlgic de la festa la nit de Cap d'Any i es treballa contrarellotge perquè sonen les dotze campanades el dissabte que ve, quan entrarem en el 2023.
Tot i que resten només uns dies el rellotger d’aquesta emblemàtica icona, Juanma Queral, confia també poder complir amb la tradició.
Des de l’Ajuntament de Castelló de la Plana asseguren que si finalment el rellotge no està enllestit, hi haurà alternatives per a anunciar l’entrada en l'any nou.
A València, Francisco Gómez i el seu equip s'encarregaven aquest dimecres de posar a hora els quatre rellotges de l'ajuntament perquè donen les campanades a l'uníson en una nit especial.
Més llegit
- 
                        
                                                        Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
 - 
                        
                                                        Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
 - 
                        
                                                        Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades a El Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan es van separar al pàrquing
 - 
                        
                                                        Un sisme de magnitud 6,3 sacseja l’Afganistan i deixa almenys una vintena de morts i 530 ferits
 - 
                        
                                                        Mazón afronta el seu moment més crític, accelerat per les escridassades en el funeral a les víctimes de la dana
 - 
                        
                                                        Detingut un home de 56 anys per l'asassinat de la seua dona a Huelva