Rècords i records de la 42a Marató de València (en minut i mig)
El vessant esportiu no ha sigut l'únic protagonista d’aquesta edició en què vora 22.000 persones han completat el recorregut
La 42a edició de laMarató de València ja tenia dos rècords abans de començar: el nombre de participants (30.000) i el de corredors estrangers, al voltant de 15.000. Aquest diumenge encara n'ha batut un altre més, les persones que han travessat la meta: 21.813.
Aquesta prova ha fet història de l'esport i ha situat la de la capital del Túria com la segona marató més ràpida del món, només superada per Berlín.
El vessant esportiu no ha sigut l'únic protagonista d’aquesta edició, però. L'ambient de la prova s'ha viscut en molts indrets de la ciutat, on milers de persones han animat els participants. Més enllà dels rècords, la Marató també ha deixat milers d'històries per al record.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
L’Aemet advertix que el pitjor del temporal a València arribarà esta vesprada, de nit i matinada
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
L'Aemet manté la Comunitat Valenciana en avís groc per la borrasca Emilia, que ha deixat més de 100 l/m² a la Safor i la Plana Baixa
-
La Comunitat Valenciana registra el major augment de població d’Espanya, amb Torrevieja, Gandia i Benidorm al capdavant
-
La inestabilitat encara pot generar pluges fortes