Sense rastre de Marta Calvo 23 dies després de la seua desaparició
Aquest cap de setmana, la recerca se centrarà en camps, pous i avencs del terme de Manuel.
Vint-i-tres dies després de la desaparició de la jove de Manuel, Marta Calvo, els dispositius de recerca han ampliat els escenaris de la investigació.
Aquest divendres han escorcollat el pis del principal sospitós, un home amb qui Marta va quedar per internet abans de desaparéixer. Els equips científics han donat per conclosa la recollida de proves en aquesta vivenda, on se li va perdre la pista a la jove el passat 7 de novembre.
A més, s'ha retirat el dispositiu de la Guàrdia Civil que l'ha buscada durant tot el dia al riu Albaida sense resultats. Els bussos han comptat amb l'ajuda d'alguns veïns que coneixen bé les seues característiques.
Al llarg del cap de setmana, la recerca se centrarà en camps, pous i avencs del terme municipal de Manuel.
Més llegit
-
Arriba a La Fe la màquina de protonteràpia donada per la Fundació Amancio Ortega, que començarà a funcionar en 2027
-
Amenaça de despreniments i risc en cas d'incendi, les conclusions de l'informe que ha tancat el Principal
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"
-
Crema a Alzira una altra vivenda vinculada als detinguts pel tiroteig mortal a l'Alquerieta
-
Javier Aguirre ja està a València
-
El Tribunal Suprem confirma els quatre anys de presó per a Santi Mina per un delicte d'abús sexual