Les principals ciutats valencianes protesten per l’assalt a la flotilla
Afirmen que lluiten “pels drets humans i la legalitat internacional”
El desembarcament ciutadà en suport a la flotilla s’ha fet palés en diverses ciutats valencianes, entre elles València. Ací, el pare de Sofía Buchó, activista de Borriana detinguda per l'Armada d'Israel ha explicat als informatius d’À Punt que sap que la seua filla està bé i no ha rebut maltractaments. “M’ha dit: ‘Pare, si muir soc una més’”, ha afegit.
A la capital també hi ha hagut presència de ciutadans palestins i un mar de banderes. Segons les xifres de la delegació del govern a la Comunitat Valenciana, han assistit unes 3.000 persones a la manifestació.
A Alacant, 300 persones s’han concentrat a la plaça de la Muntanyeta, davant de la subdelegació del govern. Pamela Stoll, de l’Assemblea Propalestina d’Alacant, ha indicat que, en estos moments, “la lluita pels drets humans i la legalitat internacional es plasma en la defensa dels drets de Palestina”.
Elx (Baix Vinalopó) ha deixat també instantànies de protesta a la plaça de Baix, la plaça de l'Ajuntament. La resposta ciutadana s'ha estés a la plaça Santa Clara de Castelló de la Plana; i també s’han concentrat un centenar de persones a Vinaròs (Baix Maestrat).
Més llegit
-
Una xiqueta mor i el seu germà està ferit greu en caure un pilar en una casa d'Alzira
-
El director de la Policia diu que cap informe culpa el Marroc de l'entrada a Ceuta
-
Els ajuntaments socialistes de Gandia i Sagunt celebren concentracions alternatives en suport de Ceuta
-
L'informe de la Policia descriu una entrada "planificada" a Ceuta i un "guiatge actiu" de les forces de seguretat del Marroc
-
Ceuta rep el suport de centenars de milers de persones per tot Espanya
-
Els policies troben el cos del bebé mort a la vivenda de la parella castellonenca