Primera víctima mortal a les carreteres valencianes en el pont del Primer de Maig
Una persona ha mort aquest divendres a Polinya del Xúquer, a la CV-508, en eixir-se'n de la via el vehicle que conduïa
Una persona ha mort aquest divendres a Polinya de Xúquer (Ribera Baixa), a la CV-508, en eixir-se'n de la via el vehicle que conduïa, bolcar i posteriorment incendiar-se. Es tracta de la primera víctima mortal amb motiu del pont del Primer de Maig a les carreteres valencianes, i la segona al territori espanyol. Hores abans d'aquest accident, un motorista perdia la vida a l'N-420, a l'altura d'Almodóvar del Campo, a Ciudad Real.
La DGT ha posat en marxa l'operació especial de trànsit amb motiu del pont del Primer de Maig, que a la Comunitat Valenciana aquest divendres ha començat a les 15:00 hores, i la mantindrà activa fins a les 24:00 hores del dimarts 2 de maig, ja que a la Comunitat de Madrid també és festiu i s’espera que molta gent es desplace a terres valencianes a passar els dies lliures.
Durant aquests dies s'esperen 6.550.000 de desplaçaments de llarg recorregut a tot Espanya, 1.100.000 dels quals corresponen a l'àrea d'influència de la Comunitat Valenciana.
Més llegit
-
Les primeres hores del temporal deixen més de 150 litres a Aín, 131 litres a Eslida, 112 a Xodos o vora 93 a Yátova
-
El temporal descarrega la pitjor part a la mar i deixa acumulats de fins a 170 l/m² al Baix Maestrat
-
Junts rebutja els dos decrets de vivenda del govern del PSOE i Sumar
-
Pluges torrencials amb acumulats que poden superar els 250 l/m²
-
La Generalitat manté l'alerta roja fins este divendres, "més enllà de la predicció de l'Aemet"
-
Renfe reprén progressivament el servici en Rodalia i Mitjana Distància i Metrovalència recupera els horaris