La Policia Local d’Alboraia deté dos homes per agredir sexualment una dona a la Patacona
Una veïna de la platja va avisar el cos policial i la víctima va ser traslladada a l'Hospital Clínic de València
La Policia Local d'Alboraia (Horta Nord) ha detingut este dilluns a la nit dos homes per un presumpte delicte d'agressió sexual a una dona, segons han comunicat en la xarxa social X. Una veïna de la platja de la Patacona, on s'haurien produït els fets, va avisar el cos policial.
Segons informen fonts municipals i policials, dos dones agents van arribar en qüestió d'un minut i van trobar els homes in fraganti amb els pantalons abaixats. A la víctima —d'entre 20 i 30 anys—, que havia acudit a la platja en companyia, la van portar cap a la mar, en una zona fosca, quan es quedà sola.
L'agredida va ser traslladada a l'Hospital Clínic de València per a rebre una valoració mèdica i els dos detinguts continuen al calabós.
Més llegit
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Qui, quant i com acollir-se a les noves tarifes del transport públic que entren en vigor este dimarts?
-
Els senyals de trànsit s'adapten als nous temps
-
Dissabte tràgic a les carreteres: quatre morts i quinze ferits en quatre accidents
-
Calor generalitzada i tronades de vesprada a l'interior de València i Castelló