La Policia Local d’Alboraia deté dos homes per agredir sexualment una dona a la Patacona
Una veïna de la platja va avisar el cos policial i la víctima va ser traslladada a l'Hospital Clínic de València
La Policia Local d'Alboraia (Horta Nord) ha detingut este dilluns a la nit dos homes per un presumpte delicte d'agressió sexual a una dona, segons han comunicat en la xarxa social X. Una veïna de la platja de la Patacona, on s'haurien produït els fets, va avisar el cos policial.
Segons informen fonts municipals i policials, dos dones agents van arribar en qüestió d'un minut i van trobar els homes in fraganti amb els pantalons abaixats. A la víctima —d'entre 20 i 30 anys—, que havia acudit a la platja en companyia, la van portar cap a la mar, en una zona fosca, quan es quedà sola.
L'agredida va ser traslladada a l'Hospital Clínic de València per a rebre una valoració mèdica i els dos detinguts continuen al calabós.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
Estiu amb data de caducitat
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat