La pluja no para de caure a Castelló de la Plana i continua suspenent actes de la Magdalena
Se suspén la cercavila de les colles participants en el XX Homenatge de Castelló a la Dolçaina i el Tabal
Les Festes de la Magdalena continuen estant marcades per la previsió meteorològica. La pluja no dona treva i obliga de nou a cancel·lar actes previstos per a la jornada d’aquest dimecres.
L’Ajuntament de Castelló de la Plana ha informat que se suspén la cercavila de les colles participants en el XX Homenatge de Castelló a la Dolçaina i el Tabal, prevista per a les 19:30 hores i el posterior acte d'Homenatge de Castelló a la Dolçaina i el Tabal, a la plaça de l'Hort dels Corders.
A més, s'ajorna la V Desfilada Templera-Gaiatera que havia de tindre lloc a les 19:00 hores. Tot i que s’havia decidit disparar la mascletà mixta nocturna programada a les 21:00 hores al Primer Molí, finalment el consistori ha decidit suspendre-la per motius de seguretat.
Aquest matí, la pluja ha donat un respir als festers i festeres i han pogut gaudir de la mascletà, a càrrec de pirotècnia Hnos. Sirvent d'Alacant, després de dos dies seguits de cancel·lacions pel mal oratge.
Pots consultar tots els canvis en el programa de festes en el compte d'Instagram @fiestasdelamagdalena.
Més llegit
-
De Peníscola a Macastre: els nou punts oficials per a vore l’eclipsi de Sol a la Comunitat Valenciana
-
Un home de 39 anys mor mentre es banyava a la platja de Puçol
-
Detenen tres hòmens per intentar robar en una sucursal bancària de Benifaió fent un butró en una casa abandonada
-
La Policia d'Elx precinta més de 7.500 botelles de begudes alcohòliques en establiments que les venien a menors
-
Quatre xefs sudamericans, un asiàtic i sis europeus aspiren al títol de millor cuiner del World Paella Day
-
La Generalitat tancarà tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el dia de l'eclipsi