La pluja i el fort vent obliguen a ajornar les processons del Sant Enterrament del Cabanyal i d'Alzira
Els responsables de les 31 confraries que hi participen s'han reunit per a prendre una decisió davant de les inclemències meteorològiques
La pluja ha obligat a ajornar una hora la processó del Sant Enterrament del Cabanyal. Segons ha confirmat À Punt NTC, els responsables de les 31 confraries que hi participen s'han reunit per a prendre una decisió davant de les inclemències meteorològiques. De moment, la decisió és ajornar la processó de les 18:30 a les 19:30 hores a l'espera de l'evolució de l'oratge.
No és l'única processó afectada pel mal oratge. La processó general del Sant Enterrament d'Alzira també ha quedat ajornada fins a les 20 hores degut al fort vent, que arriba a 75 quilòmetres per hora. La decisió –han explicat en un comunicat– pretén "salvaguardar la seguretat dels confrares i del públic assistent".
El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha establit l'alerta nivell groc per tempestes a l'interior nord de la província de València, un avís que se suma als que ja estaven actius aquest Divendres Sant a la Comunitat. I a València, a més de l'alerta groga per tempestes, que s'ha activat a les 16:30 hores, també està vigent l'alerta groga per vents al sud, tant a l'interior com al litoral.
Més llegit
-
El Consell de Ministres preveu aprovar este dimarts l'indult de Les Sis de La Suiza
-
El govern espanyol ha regularitzat més de 27.600 persones migrants afectades per la dana
-
L'Ajuntament de València aprova les al·legacions contra l'informe de l'AVL que rebutja el canvi de topònim
-
Mor un camioner després d'eixir-se'n de la via a la pista de Silla
-
El València Basket celebra la consecució de la Copa de la Reina amb l'afició
-
La Casa Blanca respon a Espanya que no necessita la seua ajuda per a la guerra contra l'Iran