El personal interí reclama a Madrid la consolidació dels seus llocs de treball
Intersindical Valenciana ha participat en la marxa estatal contra l'abús de la temporalitat a què han acudit vora 600 persones de la Comunitat Valenciana
Treballadors i treballadores temporals públics s'han manifestat aquest dissabte a Madrid. En la manifestació estatal de personal públic contra l'abús de la temporalitat han volgut donar visibilitat a aquest problema que pot deixar fins a 700.000 persones al carrer. La marxa ha estat convocada per la Coordinadora Estatal de Personal Públic Temporal (CEPPT) i s'hi s'ha sumat Intersindical Valenciana.
L'acte de protesta s'ha convocat per a exigir al ministre de Política Territorial i Funció Pública, Miquel Iceta, que modifique l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic i "facilite així la consolidació del treball a tot el personal públic víctima de l'abús", segons han manifestat fonts de la Intersidincal Valenciana. És un problema que ve de lluny.
La funcionaria María Jesús Casado, que des de fa 46 dies està en vaga de fam en solidaritat amb els companys interins, aquest dissabte no ha volgut perdre's la cita i s'ha traslladat a Madrid per a participar en la protesta. Ho ha fet acompanyada per 600 persones més de la Comunitat Valenciana.
En declaracions a À Punt, María Jesús Casado,ha dit que ''el que ací està passant és la destrucció d'ocupació pública en perjudici del ciutadà. És destrucció de la classe mitjana i això no es pot consentir''.
Més llegit
-
El govern espanyol aprova un pla amb huitanta mesures per a pal·liar els efectes de la guerra que mobilitzarà 5.000 milions
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
Un xiquet patix amputacions de quatre falanges per un petard de la Cremà d'una falla a Torrent
-
El foc de la Cremà acomiada unes Falles convertides en un clam col·lectiu per la pau
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Catalá aposta per ordenar millor la mobilitat en Falles i endurir les sancions per conductes incíviques