Parir en quinze minuts a la banyera: la història d’Esther i el seu nadó Aimar
Tingué la segona criatura a casa amb l’única assistència de la parella, que seguia indicacions mèdiques per telèfon
Esther Salvador va donar a llum aquest dimarts a la banyera de sa casa sense més assistència que la de la seua parella, que seguia les indicacions d'una metgessa del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) per telèfon. El part va durar a penes quinze minuts i, gràcies a les indicacions mèdiques i la calma dels progenitors, va tindre un final feliç i el petit Aimar va arribar sense complicacions.
À Punt Notícies ha pogut parlar amb la parella que, ja a l’hospital, ens ha contat que el xiquet ha pesat tres quilos i les proves mèdiques han certificat que està sa. Sembla que el menut tenia pressa per vindre al món, ja que sa mare no tingué temps d’arribar a l’hospital. Minuts després de les primeres contraccions ja aguaitava el cap. Quan Esther va notar les primeres contraccions va anar a dutxar-se mentre la seua parella, David Colomer, acabava d’arreplegar tot per a anar a l’hospital, però no tingueren temps. Mentre estava a la dutxa, conta Esther, va tindre una contracció molt forta i, en palpar-se, va notar la bossa i li va dir a David “telefona a l’ambulància que d’ací no eixim”.
Així és com la banyera va acabar sent un paritori improvisat i David acabà fent de comare mentre seguien les indicacions que li donava a l'altre costat del telèfon una sanitària d'Emergències. En qüestió de quinze minuts, quasi sense donar-los temps a pensar si l’ambulància arribava o no, Aimar va acabar d’eixir i Esther el va poder agafar i posar-se’l al pit per donar-li calor. Amb el primer plor del nounat, ambdós progenitors s’alleujaren en veure que tot havia eixit bé i esperaren que arribara l’ambulància.
Un part peculiar, sobretot per a Esther que conta que s’havia preparat per a tindre un part com més natural possible, però que malgrat això tenia la intenció de donar a llum a l’hospital. Afortunadament, tot ha anat bé i mare i fill es troben en bon estat de salut i amb ganes que Aimar puga retrobar-se amb sa germana de tres anys.
Més llegit
-
Localitzen sa i estalvi l'ocupant d’un veler que va desaparéixer fa onze dies a Alacant
-
La borrasca Kristin activa l'avís taronja per vent de 90 km/h a tot Alacant i l'interior de València
-
El jutge envia a presó l'autor confés de l'assassinat del menor de 13 anys a Sueca
-
Temporal de mar i vent
-
Un equip d'investigadors elimina per complet tumors de pàncrees en ratolins utilitzant una triple teràpia
-
Un accident al 'bypass' de València ocasiona cues de més de cinc quilòmetres en sentit nord