Nules aposta pel reciclatge d'envasos de pesticides
L'Ajuntament de Nules reclama que els envasos de pesticides els depositen en els punts d'arreplega.
L'Ajuntament de Nules ha demanat als agricultors que depositen els envasos de polvoritzar en els punts d'arreplega per tal de no contaminar els camps. L'avís l'han fet en el marc de la 72a edició de la Fira Agrícola de Nules (Plana Baixa).
Experts i representants municipals han advertit de la contaminació que els envasos de pesticides i plaguicides provoquen en els camps i en el medi ambient de les comarques del nord. Per això, en la Fira Agrícola han reclamat als llauradors que depositen aquests envasos després de polvoritzar en els llocs adequats. El regidor d'Agricultura de Nules, César Estañol, ha assegurat que s'intenta conscienciar el sector perquè siguen respectuosos amb l'entorn i facen les polvoritzades de manera correcta.
També han advertit que els agricultors poden enfrontar-se a quantioses multes si no compleixen la normativa.
En la Fira Agrícola també han tractat el desenvolupament de l'agricultora ecològica i han animat els joves agricultors perquè posen en marxa les noves ferramentes per a fomentar la citricultura sostenible.
La Fira Agrícola i Ramadera de Nules és una de les més antigues de les comarques del nord. Enguany hi han participat més de 400 expositors entre agricultors, exportadors i productors.
Més llegit
-
El foc de la Cremà acomiada unes Falles convertides en un clam col·lectiu per la pau
-
La pirotècnia Valenciana promet una Nit del Foc “contundent i rítmica” amb “la potència que tant agrada”
-
Altea acull el rodatge de ‘Buitres’, protagonitzada per Clara Lago i Quim Gutiérrez
-
Guia per a seguir la Cremà de les Falles de 2026
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Els líders de la UE fan una crida a posar fi a la guerra del Pròxim Orient i a tornar a la via diplomàtica