El nou repunt de positius eleva la incidència a Espanya fins als 134,08 casos
La Comunitat Valenciana torna a millorar els seus indicadors i deixa la incidència en 28,74 casos per cada 100.000 habitants
La informació que diàriament trasllada el Ministeri de Sanitat sobre l'evolució de la pandèmia apunta novament a que la situació en el conjunt d'Espanya està virant. La incidència acumulada en el conjunt del territori ha pujat 1,86 punts fins a situar-se en 134,08 casos per cada 100.000 habitants. Es tracta de la sisena jornada consecutiva de creixement d'aquest paràmetre.
La Comunitat Valenciana, ben al contrari, és l'autonomia on aquest indicador és més baix de tot Espanya i, a més, torna a registrar un descens sobre la jornada anterior. Aquest nou descens de vora dos punts situen la incidència en 28, 74 casos per cada 100.000 habitants.
Aquest dijous hi ha ingressades als hospitals valencians 316 persones per Covid-19, dos persones més que dimecres. I el número de ingressats en una UCI baixa en tres persones, fins el 100 malalts (10,47%). En el conjunt d'Espanya, la pressió hospitalària ha baixat lleument tant en els ingressos totals com en els de les UCI.
Aquest dijous, el Ministeri de Sanitat ha comunicat 6.393 casos nous i 356 morts més (117 dijous passat).
Més llegit
-
FOTOGALERIA | Així serà la futura Estació Central de València
-
Mor una dona de 76 anys després de quedar atrapada amb la cadira de rodes en l'elevador del seu xalet a Xàbia
-
Detenen el presumpte agressor del treballador municipal de Xilxes, que continua hospitalitzat
-
Educació cita els sindicats diumenge per a reprendre les negociacions
-
Els examinadors de les EOI valencianes no descarten vaga durant els dies d’exàmens orals i escrits, que arranquen l'1 de juny
-
Comença el juí per una violació en grup amb submissió química a Cullera