Navaixes, punt d'acollida de l'UME i del veïnat de Montanejos
En qüestió d'hores s'ha habilitat el pavelló poliesportiu, el càmping i un hotel en desús per a allotjar més de 300 persones
Navaixes (Alt Palància) s'ha convertit en el punt d'allotjament de l'equip de la Unitat Militar d'Emergències (UME) i dels veïns i veïnes de Montanejos que han hagut de deixar les seues cases arran de l'incendi.
En qüestió d'hores, el consistori, amb l'ajuda d'associacions i voluntaris, va habilitar aquest divendres el pavelló poliesportiu, on s'allotgen 250 persones de la Unitat Militar d'Emergències que treballen en l'extinció del foc. Aquest dissabte al matí, segons ha explicat l'alcaldessa, Patricia Plantado, també han arribat entre 80 i 90 persones del poble veí de Montanejos. Aquestes pernoctaran en el càmping de la localitat i en un hotel que estava tancat, però que han obert i condicionat per a acollir-les. Com a mínim, passaran en aquestes instal·lacions dues nits més.
Més llegit
-
La Comunitat Valenciana entra este dilluns en el pic de l’episodi de calor
-
El conseller de Sanitat i el sindicat CESM-CV confien a tancar un acord per a la jornada de 35 hores
-
La CHX garantix l'abastiment d'aigua de València amb el final de les reparacions pels danys causats per la dana en el canal Xúquer-Túria
-
Fins quan serà festiu el 24 de juny a la Comunitat Valenciana?
-
Detingut a Paterna el soci d'una empresa fotovoltaica per estafar a Alacant més de 7.500 euros
-
Un jutjat investiga l'agressió d'un policia a una docent jubilada a València
Més vist
Més escoltat
-
23.06.2026 | Les notícies del migdia
-
23.06.2026 | 90 minuts
-
22.06.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
22.06.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juanvi Badía i la nova etapa de La Alegria de la Huerta i el grup Mercabanyal
-
22.06.2026 | Les notícies del migdia
-
22.06.2026 | L'hora de la cultura | “El Pretext”, amb Arturo Orrico