La Mostra de la Tòfona de Culla supera els 4.000 visitants
Aquesta edició ha sigut la primera a entregar la Tòfona d’Honor.
La XVII Mostra de la Tòfona Negra de l’Alt Maestrat ha atret a Culla més de 4.000 visitants aquest cap de setmana. Els assistents han pogut gaudir d’una vintena d’activitats tècniques, gastronòmiques i expositives en les quals s’ha posat de manifest el potencial de la tòfona com a element de dinamització econòmica i turística de l’Alt Maestrat.
L’esdeveniment, la celebració del qual ha girat entre els municipis de Culla, Catí i Benassal, ha confirmat la seua consolidació com a referent del turisme agroalimentari i gran fòrum de divulgació i trobada entorn de la tubericultura, han informat fonts de l’organització.
Una de les novetats d’aquesta dissetena edició de la mostra ha sigut el lliurament de la primera Tòfona d’Honor a Demetrio Ferrando Beltrán, tubericultor de Benassal, un guardó instituït per a agrair la dedicació personal, institucional o empresarial en l’àmbit de la tubericultura.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials