Mor una de les dues dones ferides en el tiroteig d'Aranjuez
La víctima, cunyada de l'assassí, havia rebut un tir a l'abdomen.
La dona en estat crític després que el cunyat li va disparar diumenge des de la finestra de sa casa, ha mort a primera hora d'aquesta vesprada, a l'Hospital 12 de Octubre.
D'aquesta manera, ja són dues les víctimes mortals de l'agressor. La primera, cunyada seua, va rebre trets al coll i el tòrax, i va morir el mateix dia dels fets; la segona, de 23 anys i també cunyada de l'assassí, va rebre un tret a l'abdomen.
El suposat agressor, de 38 anys, té antecedents per tràfic de drogues i tinença il·lícita d'armes, i hi havia contra ell una orde d'ingrés a la presó per una sentència per tinença de drogues, i el van detindre, acabat el tiroteig, després d'haver romàs atrinxerat durant diverses hores a l'interior del seu pis. Ara declara en comissaria i previsiblement demà passarà a disposició judicial.
Més llegit
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
Núvols, calor i ruixats en l'últim cap de setmana de l'estiu
-
Polo diu que no era "rellevant" informar del barranc de Poio perquè no hi havia capacitat de reacció
-
La Guàrdia Civil blinda Torís per a evitar incidents i dissoldre les patrulles ciutadanes
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Mor Batiste Martí, el primer valencià que es vacunà contra la covid
Més vist
Més escoltat
-
18.09.2025 | 90 minuts
-
18.09.2025 | Entrevistem Maria Àngels Juanes, investigadora del Centre d’Investigació Príncep Felip
-
18.09.2025 | Amunt i avall | Tercera Part
-
19.09.2025 | Amunt i avall | Primera Part
-
18.09.2025 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
18.09.2025 | l’Alzheimer, una malaltia que afecta prop de 800.000 persones a Espanya