Mor un treballador mentre feia tasques de neteja en una senda de muntanya, a Polop
A l’home, de 42 anys, l'ha assistit una unitat medicalitzada, després que els bombers el trobaren en parada cardiorespiratòria
Un treballador ha mort aquest dilluns poc després de les 14:30 hores en un camí de muntanya de Polop (Marina Baixa), el del collado del Llamp, prop del Ponotx. L'home feia tasques de neteja per on tindrà lloc una carrera de muntanya a Polop, segons ha explicat el Consorci de Bombers d'Alacant.
A l’home, de 42 anys, l'ha assistit una unitat medicalitzada, després que els bombers l'han trobat en parada cardiorespiratòria. A pesar dels esforços i maniobres que li han fet, no li han pogut salvar la vida i han traslladat el cos al parc de bombers de Benidorm, segons les fonts mencionades.
L’avís ha arribat al CICU (Centre de Informació i Coordinació d'Urgències) a les 14:00 hores, que ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), un helicòpter medicalitzat i membres del grup de rescat de muntanya GER del cos provincial de bombers, han ampliat fonts d'aquest servei d'emergències.
Més llegit
-
L'artista faller Chuky es retira: "Per motius emocionals, laborals i econòmics necessite parar"
-
El temporal de vent deixa ratxes de fins a 143 km/h a Castelló i obliga a fer desenes d’actuacions
-
Afluixa, però no s'encalma
-
Una sentència obliga València a buscar recintes alternatius per als grans festivals de la Ciutat de les Arts i les Ciències
-
El FOMOfest congrega talent, idees i creativitat amb "un ADN emprenedor"
-
Divorciats i companys de pis: el drama de separar-se i no trobar un lloguer assequible