Mor un dofí encallat a les Marines de Dénia
La Unitat de Rescat Marí de l'Oceanogràfic s'ha desplaçat fins la platja, però no ha pogut fer res per l'animal, que aparentment presentava mostres d'un procés víric natural
Un dofí ha encallat este dijous a la zona de les Marines de Dénia (Marina Alta) i poc després ha mort, segons han informat fonts municipals.
Un veí ha avisat les autoritats després de trobar l'animal. La Policia Local ho ha comunicat a la Unitat de Rescat Marí de l'Oceanogràfic, que s'ha desplaçat fins al lloc amb un equip de veterinaris, que han atés el cetaci.
Malauradament, el dofí, que aparentment presentava mostres d'un procés víric natural, ha mort. Ara se li practicarà la necròpsia per a determinar les causes de la mort.
Les autoritats han agraït "la ràpida actuació ciutadana, fonamental en estes situacions, així com el treball especialitzat dels equips de rescat"; i recorden que, davant de la presència d'animals marins encallats, cal telefonar immediatament a l'112 i no manipular l'animal.
Més llegit
-
Educació proposa una pujada salarial de 200 euros per al 2028 i cita els sindicats a una altra reunió esta vesprada
-
Timpers anuncia que tanca: “Esta bonica aventura que hem creat entre tots arriba a la fi”
-
Educació convoca els sindicats a una nova reunió dimecres perquè responguen a la proposta presentada hui
-
Educació oferix una pujada salarial progressiva als docents de fins a 200 euros per al 2028
-
Les directives dels centres públics valencians dimitiran en bloc si Educació no concreta l’oferta
-
El Consell nomena Román Ceballos nou president d’À Punt