Mor el periodista Francesc Piera als 63 anys
Piera, amb una dilatada experiència en el sector, va ser cap de Redacció d'À Punt des del 2018 fins al 2020
El periodista Francesc Piera i Sirera ha mort este diumenge als 63 anys a la seua localitat natal, Murla, a la Marina Alta, a causa d'un càncer que patia des de feia tres anys.
Piera tenia una àmplia experiència en el sector periodístic valencià. Va formar part dels Informatius d'À Punt com a cap de Redacció del 2018 al 2020, i també com a editor d'Informatius en l'extinta Ràdio 9.
Però va desenvolupar gran part de la carrera professional en el periòdic Levante-EMV. El 2008 es va encarregar de la posada en marxa de Levante TV, la televisió del grup Prensa Ibérica a la província de València. També va treballar com a director de la ràdio 97.7, com a assessor de comunicació de l'Ajuntament de Mislata i com a cap de premsa de la Conselleria de Sanitat.
Amb la seua mort ens deixa una persona que va deixar empremta en el periodisme valencià.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
La platja de Daimús queda sepultada per tones de canyes arrossegades per la dana Adam
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
Feijóo, sobre les pròximes generals: “A la Comunitat Valenciana és a la que més li interessa el canvi”
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
Tres nous terratrémols de fins a 4,5 graus sacsegen una zona pròxima a l’epicentre del sisme del Tibet