Mor ofegat un xiquet de poc més d’un any en una piscina particular de Tous
Un guàrdia civil fora de servici salva el germà, de tres anys, després de ser alertat pels crits
Un xiquet de poc més d’un any ha mort ofegat en una piscina d’una vivenda particular de Tous. El germà, de tres anys, també havia caigut a l’aigua però han aconseguit reanimar-lo, segons ha confirmat a À Punt NTC l'alcalde del municipi, Cristóbal García.
Els fets han passat poc després de les tres de la vesprada en una vivenda que compartia piscina amb una altra vivenda adossada, ha avançat el diari Levante-EMV. L’alcalde, Cristóbal García, ha indicat que es tracta d’una família que s’havia instal·lat des de fa poc al poble.
Ara per ara es desconeixen les causes del succés i si hi havia algú més a la vivenda en el moment en què el xiquet s’ha precipitat a l’aigua. Segons ha explicat l'alcalde a À Punt, els crits de la família han alertat el veïnat i un agent de la Guàrdia Civil fora de servici ha acudit a socórrer els menuts en un primer moment. Ni la seua assistència ni la dels sanitaris de l'ambulància Samu que s’han desplaçat a la vivenda han pogut salvar el xiquet més menut.
Més llegit
-
La Policia alerta d'una nova campanya fraudulenta que permet als ciberdelinqüents usar el teu compte de WhatsApp
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
El Constitucional tomba l’intent del Consell de salvar les cases de Babilònia de la platja de Guardamar del Segura
-
Un segon jutjat rebutja una querella de Vox contra la germana del ministre Puente per la llei de nets
-
Mor ofegat un xiquet de poc més d’un any en una piscina particular de Tous