Mor ofegada una parella de banyistes en una platja de Guardamar del Segura
L’home s’ha vist sorprés per un remolí i la dona s'ha endinsat a la mar i ha intentat ajudar-lo, sense èxit
Una parella de banyistes ha mort ofegada aquest dimarts a la platja del Camp de Guardamar del Segura. Els fets han ocorregut al voltant de les 14:50 hores quan, segons les primeres dades, l'home ha entrat a la mar i s'ha vist sorprés per un remolí, en una jornada de molt d'onatge.
En adonar-se que estava en dificultats, la dona s'ha endinsat a la mar i ha intentat ajudar-lo, sense èxit.
A la parella, estrangera, l'han treta de l'aigua inconscient i l'han traslladada a la platja, on efectius sanitaris els han fet maniobres de reanimació cardiopulmonar, però només han pogut confirmar la defunció.
L'home tenia 72 anys i es desconeix l'edat de la dona.
Més llegit
-
Esforç sense premi per al Llevant contra el Celta (1-2)
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Les associacions de víctimes de la dana es concentren davant del Palau de la Generalitat
-
Mazón compareixerà demà per a informar del seu futur polític després de parlar diverses vegades amb Feijoó
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove
-
Les víctimes escridassen Mazón a l'inici i al final del funeral per la dana