Mor ofegada una parella de banyistes en una platja de Guardamar del Segura
L’home s’ha vist sorprés per un remolí i la dona s'ha endinsat a la mar i ha intentat ajudar-lo, sense èxit
Una parella de banyistes ha mort ofegada aquest dimarts a la platja del Camp de Guardamar del Segura. Els fets han ocorregut al voltant de les 14:50 hores quan, segons les primeres dades, l'home ha entrat a la mar i s'ha vist sorprés per un remolí, en una jornada de molt d'onatge.
En adonar-se que estava en dificultats, la dona s'ha endinsat a la mar i ha intentat ajudar-lo, sense èxit.
A la parella, estrangera, l'han treta de l'aigua inconscient i l'han traslladada a la platja, on efectius sanitaris els han fet maniobres de reanimació cardiopulmonar, però només han pogut confirmar la defunció.
L'home tenia 72 anys i es desconeix l'edat de la dona.
Més llegit
-
Emergències gestiona 24 incidències per les fortes tempestes a la Plana d'Utiel-Requena, València i la Plana Baixa
-
Ford avisa a la plantilla: "El marge per a continuar augmentant concessions o costos s'ha esgotat"
-
Acord entre Urbagestión i Maricarmen perquè torne a sa casa
-
Decreten l'alerta hidrològica al voltant del riu Magre per fortes pluges
-
Un alt càrrec va informar a Mus que en el Cecopi parlaven de perill “imminent” de Forata i minuts després “treien ferro”
-
L'exconsellera Pradas al Congrés: "Si valore el que feren o digueren alguns i algunes el dia de la dana no acabem"
Més vist
-
28.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
FOTOGALERIA: Elles són les tretze candidates a fallera major del 2027
-
Panorama | La Intel·ligència Artificial, les donacions en vida i la crisi del xicotet comerç
-
FOTOGALERIA: Estes són les xiquetes que aspiren a convertir-se en fallera major infantil de València
-
28.09.2026 | Informatiu nit
-
27.09.2026 | Escala i corda | Orba