Mor la dona atropellada pel metro a Massamagrell quan travessava les vies en bicicleta
L'accident es va produir quan el metro va xocar contra la dona després que aquesta es va botar les tanques del pas a nivell
Ha mort a l'Hospital Clínic de València aquest divendres la dona de 43 anys que aquest dijous va atropellar el metro a Massamagrell (Horta Nord) quan travessava en bicicleta les vies i després d'haver-se botat les tanques del pas a nivell.
El comboi va atropellar la dona als voltants de l'estació de Massamagrell. L'incident va passar cap a les 13:10 hores, moment en què es va sol·licitar la intervenció del CICU.
L'equip mèdic del SAMU va assistir la dona per politraumatisme i després la va traslladar a l'hospital, on finament ha perdut la vida.
L'estació de Massamagrell forma part de les parades de la Línia 3 de Metrovalència.
Més llegit
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
Les devastadores inundacions de Texas deixen ja 52 víctimes mortals, 15 d'elles xiquets
-
Les arruixades donen una treva, però la calor extrema es manté a la Comunitat Valenciana
-
Mor un home a l'hospital després de patir una agressió a Paterna