Montroi celebra el seu cap de setmana més dolç amb la 25a edició de Fivamel
Més de 45 expositors mostren les virtuts i les nombroses aplicacions de la mel en aquesta fira
La mel ha sigut la protagonista absoluta aquest cap de setmana a Montroi. El poble de la Ribera Alta celebra el 25 aniversari de Fivamel, un esdeveniment lúdic i gastronòmic que pretén posar en relleu el valor d'aquest producte.
En la primera edició després de la pandèmia s'han presentat més de 45 expositors entre empresaris, envasadors, apicultors i agents socials. Els assistents han pogut gaudir de la mel en multitud de formes, des de licors, torrons i xocolates fins a productes cosmètics o d'herboristeria, i per descomptat, de la mel més tradicional.
A més, la fira també ha servit per a posar en valor el treball dels homes i dones que treballen en el sector apícola i per a promocionar les mels valencianes més típiques, com són la de flor del taronger, de romer i d'espígol.
Els apassionats de la mel encara poden acudir al recinte de la fira, situat en la plaça d'Espanya de Montroi, fins a les 22:00 d'aquest diumenge.
Més llegit
-
Sanitat incorpora cinc noves malalties en el programa de cribratge neonatal dels bebés valencians
-
El govern espanyol i l'Església tanquen un acord per a reparar els danys de les víctimes d'abusos sexuals
-
La policia indonèsia investiga per negligència el capità del vaixell de valencians que va naufragar
-
Veneçuela anuncia l'alliberament de presos polítics i Albares confirma que hi ha cinc espanyols entre ells
-
Condemnen una alumna a sis mesos de presó per agredir la cap d’estudis d’un institut d’Alacant
-
Interior no multarà durant un període "raonable" els conductors que no porten la balisa V-16