Quasi la meitat dels valencians han comprat en línia en els últims mesos
Les vacances i la roba són els articles més adquirits a través de la xarxa, segons una enquesta de l’INE.
Quasi la meitat dels valencians, el 47,9%, ha comprat per internet en els últims tres mesos, segons una enquesta que ha elaborat l'Institut Nacional d'Estadística (INE) per a realitzar l'estudi “Equipament i ús de tecnologies d'informació i comunicació en les llars”. En canvi, és molt més alt, un 89,7%, el percentatge de valencians que ha utilitzat internet en aquests mesos.
D’acord amb aquestes dades, les compres en línia dels valencians dels últims tres mesos estan per sota de la mitjana nacional de compres ena la xarxa dels últims 12 mesos, ja que més de la meitat de la població de 16 a 74 anys, el 58%, va comprar per internet en l’últim any, segons aquesta mateixa enquesta. En total, 20,2 milions de persones van adquirir algun article online, d’acord amb les dades que ofereix aquest estudi.
Les xifres nacionals suposen un augment d’adquisicions en línia respecte a l’any anterior, quan els compradors a través de la xarxa suposaven un 53,3% de la població enquestada. Els allotjaments per a vacances (56,1%), la roba i el material esportiu (55,7%) i entrades d’espectacles (49,2%) són els articles que més es compren a través de la xarxa.
El procés de compra ha resultat satisfactori en la majoria dels casos, atés que sols el 8,9% dels usuaris assegura haver tingut algun problema. En els casos en què han sorgit dificultats, el retard en el lliurament de l’article és el principal entrebanc que han trobat un 5,2% dels compradors, seguit dels productes o serveis lliurats amb defectes o productes diferents dels encarregats (3,4%).
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
30.06.2025 | A la fresca
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part