Mazón demana la incorporació de l'Exèrcit per a reforçar les tasques logístiques i de distribució d'ajuda a la població
El ministre de l'Interior, Fernando Grande-Marlaska, participa des d'este dijous en les reunions del CECOPI de l'112 de manera permanent
El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha demanat este dijous al Ministeri de Defensa la incorporació de l'Exèrcit i dels efectius disponibles de "terra, mar i aire" per a l'operatiu d'emergències habilitat a la província de València, per a reforçar les tasques logístiques i de distribució d'ajuda a la població afectada per la DANA.
En el seu perfil en la xarxa social X, Mazón ha comunicat que la Unitat Militar d'Emergències (UME) li ha dit que este divendres, a les 8:00 hores, s'incorpora una primera onada per a treballar de dia. Així mateix, ha assenyalat que eixa petició s'ha produït "després d'una conversa amb el president del govern espanyol per a millorar la coordinació operativa dins de l'òrgan de control que s'ha tingut des del dilluns".
També informa que, "s'ha decidit que el ministre de l'Interior, Fernando Grande-Marlaska, se sume a l'equip del CECOPI del 112 "al més alt nivell des del govern espanyol" i "de manera permanent".
Més llegit
-
Dos bombers forestals ferits i un càmping desallotjat per l'incendi de Tuéjar
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
El juí a l'excúpula de Bancaixa per un forat de 750 milions per inversions a Mèxic comença amb la conformitat de diversos acusats
-
Avís taronja per a este dimecres a la vesprada en gran part de València i l’interior sud de Castelló per tempestes fortes
-
El cap de la unitat de bombers de Buñol que mesurava el Poio: "Ens va estranyar que ens retiraren"
-
L'incendi de Tuéjar continua actiu però ja està "prou perimetrat" després de cremar vora 1.000 hectàrees