Es manté la cerca de l’home desaparegut a Requena per quart dia consecutiu
Se li va perdre la pista diumenge mentre passejava el gos
La cerca de l’home de 77 anys que va desaparéixer diumenge a Casas del Río a Requena continua este dimecres per quart dia consecutiu amb un dispositiu format per personal de la Generalitat, Guàrdia Civil i Bombers.
Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, la recerca “seguix activa i sense novetat” este dimecres amb la participació d'un camió de post de comandament avançat, unitats de comandament, bombers del Consorci i unitats forestals de la Generalitat.
Tot això juntament amb els recursos de la Guàrdia Civil i equips de drons de la Societat Valenciana de Gestió Integral de Servicis d'Emergències (Sgise), segons les mateixes fonts.
També participen en la recerca voluntaris amb gossos ensinistrats per a trobar persones.
Este dimarts, el dispositiu de cerca va centrar els esforços a pentinar el riu Cabriol a l'altura de la localitat. A l’home se li va perdre la pista mentre passejava amb el seu gos.
Més llegit
-
L'avaria d'una grua a la pista de Silla ocasiona un embós monumental a l’entrada de València
-
Cinc persones han resultat ferides després que un tramvia xocara amb un vehicle i se n'eixira de la via a València
-
Complicat rescat a València: salven un operari atrapat mentre podava una palmera
-
La Guàrdia Civil rescata un centenar de persones en una operació contra el tràfic d'éssers humans a Nules
-
Sanitat confirma la mort per meningitis de l'adolescent de dèsset anys ingressada a l’Hospital de Dénia
-
Sagunt demana canvis per a "garantir una representació inclusiva" a la confraria que veta les dones