Localitzen a Paterna el detingut fugit a la Ciutat de la Justícia
És la segona fuga d'un acusat en un mes als jutjats de València.
Al detingut que s'havia escapat aquest dimarts dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València, als quals havien conduït per a comparéixer davant del jutge, l'han localitzat i l'han detingut aquesta vesprada a Paterna, segons han informat fonts de la Policia Nacional.
L'home s'hauria escapat del complex al voltant de les 11:00 hores després d'esquivar les mesures de seguretat. La Policia Nacional, encarregada de custodiar els calabossos, ha obert una investigació per a saber quin ha sigut l'error que ha permés la fugida.
És el segon fugit de l'edifici judicial en menys d'un mes. El 7 d'octubre un altre detingut se'n va escapar. En aquell cas era un reclús de la presó de Picassent, a qui acabaven de condemnar a tres anys i mig de presó per tràfic de drogues a la menuda i per conduir un vehicle sense permís.
Més llegit
-
El govern espanyol rebaixarà l'IVA dels carburants, la llum i el gas al 10% entre les mesures per a fer front a la guerra a l’Iran
-
El foc de la Cremà acomiada unes Falles convertides en un clam col·lectiu per la pau
-
Imputen quatre sanitaris per la mort d’una xiqueta de dotze anys de Jérica per peritonitis purulenta el 2023
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
La V-30 presenta cinc quilòmetres de retenció en sentit al port de València
-
Catalá aposta per ordenar millor la mobilitat en Falles i endurir les sancions per conductes incíviques