Localitzada una dona morta en el seu domicili a Borriol
La Guàrdia Civil investiga si es tracta d'un nou cas de violència de gènere.
La Guàrdia Civil de Castelló ha trobat una dona, de 35 anys, morta en el seu domicili a Borriol, a la Plana Alta. L'estat del cadàver, que va ser descobert divendres a les 22:00 hores, evidència que la mort s'ha produït en dies anteriors.
Agents de la Guàrdia Civil busquen la parella sentimental de la víctima, que té antecedents penals per maltractament en una relació anterior, com a principal sospitós del crim. A hores d'ara es troba desapareguda i la policia judicial investiga si es tracta d'un cas de violència de gènere.
El cos ha sigut traslladat a l'institut anatòmic forense, ubicat a l'hospital provincial de Castelló. Dilluns se li practicarà l'autòpsia per a determinar les causes de la mort.
Més llegit
-
Troben un home mort al seu domicili en tornar a Gátova després de l’incendi
-
El veïnat de Tavernes de la Valldigna torna a eixir al carrer a exigir la regeneració de la platja
-
La crisi migratòria de Ceuta marca el començament del curs polític
-
La sanitat pública valenciana incrementa la plantilla en més de 3.600 places en tres anys
-
Setmana d'estiu, amb calor i calitja en moltes comarques
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat