La llum torna a marcar el preu més alt de l'any: 277 €/MWh
El megawatt hora serà setze euros més car que l’última vegada que es va batre el rècord, dissabte passat
El preu d'aquest dilluns és per ara el més alt del 2022, ja que se situa per damunt del màxim anterior, de 261,11 €/MWh, marcat només dos dies abans, el dissabte 26 de febrer.
Així, el preu mitjà del pool per a aquest dilluns és de 277,78 €/MWh, uns 21 euros més car que el preu de diumenge, situat en 256,84 €/MWh, segons dades publicades per l'Operador del Mercat Ibèric d'Energia.
Per trams horaris, el preu màxim de la llum per a aquest dilluns es donarà entre les 20:00 i les 21:00 hores, amb 346 €/MWh, mentre que el mínim, de 218,97 €/MWh, es registrarà entre les 15:00 i les 16:00 hores.
Els preus del pool repercuteixen directament en la tarifa regulada –el denominat PVPC–, a la qual estan acollits quasi onze milions de consumidors al país, i serveixen de referència per als altres dèsset milions que tenen contractat el subministrament en el mercat lliure.
Més llegit
-
El Parlament Europeu aprova poder traure el carnet de conduir als dèsset anys
-
Aldaia acull l’homenatge als herois de les grues
-
Troben en bon estat de salut l'home de 73 anys que va eixir a passejar amb el gos a Benlloc
-
Detenen un home de 49 anys per agredir la parella a Cullera
-
Torna ‘Valencians al món’ els diumenges a la nit
-
Temperatures d'estiu i a l'alça, i esperem un descens dràstic el cap de setmana
Més vist
Més escoltat
-
22.10.2025 | Les notícies del migdia
-
22.10.2025 | Les notícies del matí
-
21.10.2025 | Carmen Amoraga i Maxi Roldán presenten “Lágrimas de barro”
-
22.10.2025 | 90 minuts
-
22.10.2025 | Cadena de valor | Especial des del Congrés AECOC
-
22.10.2025 | "True crime", amb Santiago Álvarez | Noves revelacions sobre la fugida d’Antonio Anglés