Llibertat sense càrrecs per a l'exparella de la treballadora d'Iveco que es va suïcidar
L'home s'ha entregat voluntàriament i ha prestat declaració davant la Policia Nacional.
L'exparella de la treballadora d'Iveco que es va suïcidar per la difusió d'un vídeo de contingut sexual ha quedat en llibertat sense càrrecs després de prestar declaració davant la Policia Nacional.
No obstant això, la seua situació podria canviar en el transcurs de la investigació. L'home s'ha entregat voluntàriament en una caserna de la Guàrdia Civil a Mejorada del Campo.
El govern espanyol no contempla incloure aquesta víctima en l'estadística oficial de víctimes mortals per violència de gènere. Segons l’executiu central, aquest cas "es tracta d'un suïcidi" que "encara no s'ha jutjat".
Precisament, aquest dijous un jutjat d’Alcalá de Henares ha obert diligències per a investigar la difusió d’aquest vídeo sexual.
Més llegit
-
El primer premi del sorteig de Reis cau en una vintena de pobles valencians
-
Troben el cos d'un dels dos menors desapareguts i el vaixell en el qual va naufragar la família valenciana a Indonèsia
-
Dos persones ferides en l'explosió d'un fornet de gas en una autocaravana aparcada a un camping del Campello
-
Nit gèlida a l’interior amb temperatures que ronden els huit graus negatius als Ports, l’Alt Palància o el Racó d’Ademús
-
La primera ministra danesa diu que "tot s'acabarà" si els Estats Units ataquen Groenlàndia
-
Castelló de Rugat repartix quatre milions del primer premi: “Els hem venut tots per finestreta, a particulars, a excursionistes..."