L’onada de calor amenaça de superar els 40 ºC a l’interior de la Comunitat Valenciana
El veïnat lluita contra les temperatures tòrrides, sobretot a València i Alacant
La calor extrema torna a ser protagonista aquest dimarts a la Comunitat Valenciana. Totes les previsions apunten al fet que al llarg de la jornada es poden superar els 40 °C a les comarques d’interior de València i Alacant. Si bé aquest dilluns a la nit les temperatures han donat una treva relativa, amb mínimes de 23 °C, aquest lleuger descens dona pas a un pic causat per una massa d’aire calent provinent d’Àfrica.
Una calor que tampoc ha ajudat al descans durant la nit dels últims dies, que ha obligat gran part del veïnat a buscar alternatives per a combatre les nits sufocants. Traure les cadires al carrer i sopar a la vora de la mar han sigut algunes de les opcions més escollides per la gent a la ciutat de València, on per cinquena nit consecutiva es viu una nit tòrrida amb mínimes per damunt dels 25 °C. "Hem eixit, però l'aire ací també és calent", ha assegurat una veïna.
Una situació que, segons els experts, no és la primera vegada que es produeix a la capital, però que normalment té lloc més avançat l’estiu.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Llibertat provisional per al camioner que va atropellar mortalment una jove a València
-
Avís taronja per vent molt fort a l'interior nord de Castelló per a este dissabte
-
Rosalía il·lumina València amb la presentació de ‘Lux’
-
La Gossa Sorda reivindica la solidaritat i la lluita col·lectiva per a sobreviure en ‘A tornallom’
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama