L'impulsor del "Soc major, no idiota" remou els pilars de la política i la banca
Carlos San Juan s'ha entrevistat aquest dijous amb el governador del Banc d'Espanya
Carlos San Juan, el metge jubilat de 78 anys que ha llançat la iniciativa "Soc major, no idiota", ha aconseguit remoure els pilars de la política i la banca. Aquesta setmana s'ha entrevistat amb el governador del Banc d'Espanya i amb el Ministeri d’Economia. Després de les converses, ho té clar: les bones paraules són un punt de partida, però espera resultats.
“Hi ha cues davant dels bancs, persones que tornen a casa sense resoldre els seus problemes i, precisament, són els més vulnerables. Per això no cessarem en la nostra petició”, ha manifestat San Juan.
La iniciativa de Carlos és la més mediàtica, però no l'única. L’Associació de Pensionistes del Port de Sagunt alça la veu per a demanar als bancs un tracte més personal, més humà. Volen que l’avanç de la tecnologia no els deixe arrere.
Compromís ha fet seues aquestes reivindicacions i ha presentat una moció al ple de l’Ajuntament de Sagunt, que s’ha aprovat per unanimitat. “L’objectiu és que les entitats bancàries s’ho prenguen com una situació que han d’atendre i modifiquen les seues condicions de cara a la població més vulnerable”, ha explicat la regidora de Compromís per Sagunt, Asun Moll.
Diversos ajuntaments valencians s’han sumat a aquesta causa, que només té un camí. “Volem que torne el tracte de sempre, el tracte humà”, demanen els més majors.
Més llegit
-
Insults, maltractament físic, amenaces i falta de menjar: les acusacions dels fills de l’exmilitar i l'entrenadora de futbol Patricia Campos
-
Educació i els sindicats de la concertada acorden implantar la jubilació parcial del professorat
-
El Consell aprova modificar el currículum de batxillerat per a adequar-lo a la normativa estatal i a les PAU
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya
-
Baldoví reclama avançar les eleccions després de tres anys de govern del PP i Vox
-
Equips de rescat valencians viatgen a Veneçuela per a reforçar la recerca de supervivents