L'episodi de pluges ens abandona i deixa registres de rècord
Acabat el temporal de Setmana Santa, toca fer balanç i comptabilitzar els danys en els municipis afectats.
Després de quatre dies de pluja abundant, vent i temporal marítim, la borrasca ens abandona. Acaba oficialment l'episodi de góta freda, i el verd torna a omplir el mapa d'avisos de l'Agència Estatal de Meteorologia (AEMET).
És moment ara de fer recompte de tot el que ha deixat. Per a començar, rècords, ja que estem davant d'un mes d'abril dels més humits que es recorden.
També s'hauran de quantificar els danys que ha deixat en els municipis, com ara a alguns de les comarques del Baix Segura, la Safor, la Marina Alta i la Marina Baixa, o la Plana Baixa. Amb aquest objectiu, el director general d'emergències, Josep Maria Àngel, ha anunciat aquest dilluns que el president Ximo Puig té la intenció de portar al pròxim ple del Consell un decret per a facilitar ajudes als ajuntaments de la Comunitat Valenciana afectats pel temporal.
Segueix ací el minut a minut: http://minutaminut.apuntmedia.es/oratge/
Més llegit
-
L’Agència Tributària diu que les deduccions valencianes no s'apliquen encara perquè es van publicar “molt tard” i Pérez Llorca respon que hi ha hagut “temps de sobra”
-
Una fallada en el web de la declaració de la renda impedix aplicar les últimes deduccions valencianes
-
L'home que va atropellar quatre ciclistes conduia un vehicle no homologat per a la conducció amb discapacitat
-
Sanitat suspén de manera cautelar les operacions quirúrgiques a l’hospital Medimar d’Alacant
-
‘Està passant Comunitat Valenciana’, l’aposta d'À Punt per a les vesprades
-
Tres ciclistes irlandesos ferits greus en ser atropellats en una carretera d'Orihuela