L’alcalde de Montserrat reclama més inversió en seguretat per a evitar més atropellaments
La Guàrdia Civil ha identificat ja el conductor, que es troba encara amagat
La Guàrdia Civil busca des d'aquest dimarts el conductor de la furgoneta que ha atropellat dos ciclistes a la carretera CV-405 al seu pas per Montserrat, a la Ribera Alta. Un moria en l'acte i l'altre ho feia hores després a l'hospital. Un tercer, ferit lleu, va facilitar una descripció detallada a les forces de seguretat, que ja han identificat l'empresa de repartiment a Quart de Poblet i el conductor, encara amagat.
L'atropellament múltiple ha enervat els ànims dels alcaldes de la zona, que demanen des de fa vint anys millores en una via amb 14.000 vehicles diaris i que travessa polígons i urbanitzacions. “Demane a la Generalitat i a la Diputació que d'una punyetera vegada es posen d'acord”, ha reclamat José María Mas, alcalde de Montserrat.
La sensació generalitzada a la comarca era per a molts ciclistes a mig camí entre el dol pels companys morts i la por de circular per ací. “Preferisc les carreteres secundàries”, ha assegurat un veí de la zona. De fet, de poc valen els senyals. “Hem d'anar conscients de la velocitat a què es va”, ha afirmat un altre usuari.
De moment, els agents han intensificat la recerca per a trobar on s'amaga l’autor dels fets.
Més llegit
-
Entra en vigor este dimarts el registre obligatori per als lloguers turístics de curta duració
-
Comença la comissió d’investigació de la dana a les Corts
-
L’alcaldessa de València, María José Catalá, celebra l’inici d’unes obres “transformadores” en Pérez Galdós i Giorgeta
-
El veïnat de Museros denuncia inseguretat i insalubritat a causa de l’ocupació de catorze adossats des del 2023
-
Un jove d'Alacant denuncia una agressió homòfoba al centre de la ciutat
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
Més vist
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
-
La lluita del Club Sirenas de Catarroja
-
30.06.2025 | Informatiu nit
-
30.06.2025 | Informatiu migdia
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
-
Últimes operacions per a convertir un barco en vivenda turística a la platja de Sueca (III)
Més escoltat
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang
-
30.06.2025 | Queda't amb els nostres | "La Laboral de Cheste"
-
27.06.2025 | “Una cançoneta i mo n’anem”: homenatge a ABBA