L'Ajuntament de Montroi denúncia la brutícia del riu Magre
L'alcalde demane ajuda a la CHJ perquè retire les canyes, ja que les pluges constants fan que el riu es desborde i deixe aïllats alguns veïns
Una família de Montroi viu un malson per les constants i abundants pluges des del mes de març. La crescuda del riu Magre els ha deixat totalment aïllats. L'Ajuntament de Montroi ha hagut de tallat cinc camins.
Des de març, aquesta família viu pendent de les crescudes. Les tronades d'aquests dies han fet que se n'eixira novament el riu Magre, cosa que impedeix accedir a casa seua. Hi arriben amb dificultat amb un vehicle tot terreny.
Susi Esteve i el seu marit viuen pendents de les crescudes. La pitjor la de fa un mes, en què l'aigua va pujar cinc metres i van estar aïllats sis dies fins que la Guàrdia Civil els va desallotjar.
El problema són les canyes que s'acumulen. Des de l'Ajuntament han demanat ajuda a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer (CHJ) perquè retire les canyes. Toni Carrascosa, l'alcalde de Montroi, demana responsabilitats.
L'embassament de Forata desaigua des d'aquest dijous cinc metres cúbics per segon.
Més llegit
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
Detenen els dos homes atrinxerats durant vint hores a Elx que van apallissar de mort dos homes i van ferir-ne un tercer
-
Nadal gris i fred
-
El Nadal més car de la història: els productes típics de la taula es disparen un 10% en menys d'un mes
-
Baixa la incidència de la grip, però repunten les infeccions per covid i virus sincicial
-
Un potent raig de llum enlluerna un pilot d’avió que sobrevolava el Campello