L'aeròdrom de Castelló de la Plana, punt clau per als hidroavions en l'incendi de l'Alt Millars
És el lloc de repostatge del combustible i l'aigua que llancen als punts calents de l'incendi i on es fa el relleu de personal
Els mitjans aeris són imprescindibles en la lluita contra el foc i precisament en l'incendi de Vilanova de Viver (Alt Millars), les infraestructures pròximes per a organitzar-se resulten fonamentals per a acabar de manera efectiva amb les flames. L'aeròdrom de Castelló de la Plana és un d'aquests espais, que bull d'activitat aquests dies, ja que és el lloc de repostatge del combustible i l'aigua que llancen als punts calents de l'incendi.
Aquest dimecres treballen deu mitjans aeris de la Generalitat, set del Ministeri i tres més d'Aragó i Catalunya. En total, una vintena d'avions, hidroavions i helicòpters que fan parada en aquest espai i també a l'aeròdrom de Viver (Alt Palància).
A Castelló de la Plana és on també té lloc el relleu de personal després de les maratonianes jornades sobre les flames. Un treball que comença quan despunta el dia i no acaba fins que s'amaga el sol. La seua tasca es fa imprescindible per l'orografia tan complicada que presenta el territori.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Avís taronja per vent molt fort a l'interior nord de Castelló per a este dissabte
-
Llibertat provisional per al camioner que va atropellar mortalment una jove a València
-
Espanya prohibix criar aus a l’aire lliure davant de l’augment del risc de grip aviària
-
Rosalía il·lumina València amb la presentació de ‘Lux’
-
La Gossa Sorda reivindica la solidaritat i la lluita col·lectiva per a sobreviure en ‘A tornallom’