Directes
Ara en la televisió
VALÈNCIA - CALIFÒRNIA
Pròximes emissions
00:30
L'HORA DE LA CULTURA
01:00
À PUNT NOTÍCIES NIT
Notícies

L'Aemet establix un avís groc per tempestes amb possibilitat de granís a les províncies de València i Alacant i el litoral sud de Castelló

Preveu acumulats de 20 litres per metre quadrat en una hora i anar acompanyades de tempestes i graníssol

Núvols negres a Morella, esta vesprada / Aemet

L'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha establit un avís de nivell groc (risc baix) a les províncies de València i Alacant i el litoral sud de Castelló per precipitacions que podrien acumular 20 litres per metre quadrat (l/m² ) en una hora i anar acompanyades de tempestes i graníssol.

L'avís començarà en la mitjanit de dimecres i es prolongarà fins a les 8 hores, segons indiquen els panells informatius de l'Aemet.

Des de les 14 hores d'este dimarts i fins a la mitjanit hi ha vigent un avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló, per precipitacions que podrien acumular 20 l/m² en una hora i tempestes que podrien anar acompanyades de graníssol.

Esta vesprada ja hi ha hagut tempesta d'intensitat forta a Morella (els Ports), on s'han acumulat amb 24,4 l/m² des de les 16 hores. Els núvols també han descarregat amb certa intensitat a altres punts de la comarca com Herbers i la Pobla de Benifassà, abans de desplaçar-se cap a Tarragona.

El nivell groc indica que en la zona afectada per l'avís es preveuen tempestes fortes, que l'Aemet precisa que podrien tindre una intensitat superior al del llindar previst de manera puntual.

També et pot interessar