L'acusació popular demana entre set i huit anys de presó per a l'exdirector d'RTVV
El juí per prevaricació i malversació a José López Jaraba ha quedat vist per a sentència.
El juí que acusa l'exdirector general d'RTVV, José López Jaraba, de prevaricació i malversació de cabals públics per la compra d'uns programes a la productora de José Luis Moreno, ha quedat vist per a sentència. Els programes van costar a l'ens públic més d’1,8 milions d'euros, però segons l'informe pericial, l'acusació popular assenyala que aquests programes tenien un cost real de 400.000 euros.
Per eixe motiu, l'acusació demana per a Jaraba una pena de presó de set a huit anys. D'una banda, les acusacions particulars del grup Compromís i l'Advocacia de la Generalitat demanen per al processat set anys de presó. D'altra, l'acusació popular exercida pel sindicat CGT n'ha demanat huit.
Per la seua part, la defensa de l'exdirector ha sol·licitat l'absolució de Jaraba perquè assegura que l'acusat no va negociar ni contactar amb cap productora.
En el cas que finalment isca absolt, l'acusació popular ja ha anunciat que recorrerà la sentència.
Més llegit
-
La predicció d'Aemet per a Nadal: fred i passat per aigua
-
Mercadona anuncia una setmana més de vacances per als seus treballadors i una paga extra
-
Més núvols i un canvi d'oratge important per a diumenge
-
‘Punt a punt’ retransmet hui el València-Mallorca i demà el Llevant - Reial Societat
-
Bancs de boira dificulten la circulació al Baix Maestrat, la Plana d'Utiel-Requena i l'Alt Vinalopó
-
La jutgessa rebutja per tercera vegada obrir juí oral contra Mónica Oltra per possible encobriment d'abusos a una menor