El jutge envia a presó un dels huit detinguts per la violació de Sabadell
El huité arrestat encara no ha declarat i tots els altres han sigut posats en llibertat.
El jutge que investiga la violació múltiple a una jove de 18 anys a Sabadell ha ordenat presó per a un dels set detinguts que ja ha interrogat. N'ha deixat en llibertat sis, als quals obliga a comparéixer setmanalment en el jutjat i a qui prohibeix eixir d'Espanya. El huité arrestat presumptament implicat en l'agressió sexual, està en comissaria a l'espera de passar a la disposició del jutge en les pròximes hores.
La Fiscalia demanava presó per a aquests set detinguts però el titular del jutjat d'instrucció número 2 de Sabadell ha ordenat que només un ingresse en la presó. Dos més també seran empresonats, però per altres casos pendents.
El jutge manté la causa oberta per un delicte d'agressió sexual "comés materialment per tres persones", dues de les quals estarien entre els set interrogats.
Més llegit
-
Borja Sémper anuncia que té càncer i tindrà menys presència pública
-
Mor ofegat un xiquet de 2 anys en una piscina privada a Aspe
-
Un detingut per atacar un kebab eleva a 9 els arrestats pels aldarulls a Torre Pacheco
-
Com es fa... 'Fora de cobertura'
-
Les conseqüències de la tempesta: agricultura danyada, arbres tombats i persianes i vidres trencats
-
Quaranta cuiners de paelles valencians intentaran colar el seu plat en el certamen de Sueca