La justícia denega el toc de queda a Navarra
El govern navarrés havia sol·licitat el toc de queda entre la 1 i les 6 hores per als municipis en situació de risc molt alt per Covid-19
La sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Navarra (TSJN) ha denegat el toc de queda nocturn plantejat pel govern foral per a les localitats amb més afecció per Covid-19, que pretenia que entrara en vigor aquesta matinada.
Va ser divendres quan la consellera de Salut, Santos Induráin, va anunciar que la situació epidemiològica, amb un augment de casos exponencial a Navarra en les últimes setmanes, aconsellava l'adopció de mesures específiques.
La novetat més destacada era la limitació de la mobilitat nocturna entre la 1 i les 6 hores en els municipis de Navarra que es troben en situació epidemiològica de risc "molt alt", que representen pràcticament el 80% dels municipis navarresos i el 90% de la població.
Més llegit
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
L'alcalde d'Almussafes dimitix dels càrrecs en el PSPV-PSOE per les dos denúncies d'assetjament laboral i sexual
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
La resurrecció haurà d'esperar (2-1)
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
Els pescadors valencians podran treballar 143 dies en el 2026 en compte dels 9,7 que proposava inicialment Brussel·les
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | 90 minuts
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo