Calp ret homenatge al policia local que va perdre la vida durant les pluges de setembre
L'Ajuntament atorga a l'agent, en un ple extraordinari, la medalla d'or a títol pòstum
Calp ha homenatjat aquest dilluns Juan Manuel Policarpo Moll, el policia local que va perdre la vida fa unes setmanes quan ajudava un conductor que havia quedat atrapat en un barranc durant les pluges torrencials del passat mes de setembre.
La proposta del ple de l'Ajuntament d'aquesta localitat de la Marina Alta, aprovada per unanimitat, ha sigut donar reconeixement i atorgar la medalla d'or a títol pòstum. L'alcaldessa de Calp, Ana Sala, també ha anunciat que, per part de la Policia Local i el regidor de Seguretat, Domingo Sánchez, la unitat de la Policia Local porte el nom d'aquest agent.
L’Ajuntament va decretar cinc dies de dol i va suspendre tots els actes públics per tal de rendir homenatge a aquest policia de 47 anys.
Més llegit
-
FOTOGALERIA | Així serà la futura Estació Central de València
-
Detenen un home a Torrent per presumptament maltractar i amenaçar la parella embarassada
-
Mor una dona de 76 anys després de quedar atrapada amb la cadira de rodes en l'elevador del seu xalet a Xàbia
-
Tres universitats valencianes fan una crida a l'entesa per a "recuperar la normalitat en el sistema educatiu valencià"
-
Detenen el presumpte agressor del treballador municipal de Xilxes, que continua hospitalitzat
-
Mor un copilot i el pilot queda ferit molt greu al Ral·li de la Ceràmica a Castelló