Juan José Ruiz Martínez, actual rector de la Miguel Hernández, únic candidat al càrrec
Els comicis se celebraran de manera telemàtica el dimecres i el dijous de 09:00 a 18:00 hores
La Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH), al Baix Vinalopó, celebra entre aquest dimecres i dijous les eleccions telemàtiques al Rectorat i el claustre de la institució docent. L’únic candidat que s’ha presentat a aquestes eleccions és l'actual rector, Juan José Ruiz Martínez, qui va assumir el càrrec en 2019 i que ja va manifestar la seua intenció de presentar-se de nou durant el tradicional brindis el passat Nadal amb els mitjans de comunicació.
Ruiz Martínez és el tercer rector que ha tingut la UMH des de la seua creació en 1996. Abans d'ell ocuparen la responsabilitat Jesús Rodríguez Marín i Jesús Tadeo Pastor.
A les eleccions s'haurà de triar també el claustre de la UMH. El procés electoral començarà a les 09:00 h del dimecres i finalitzarà el dijous a les 18:00; el tràmit serà completament telemàtic.
Més llegit
-
La jutgessa deixa en llibertat els dos germans detinguts per una presumpta agressió sexual en un cotxe a Malilla
-
Diumenge de Pasqua assolellat i amb temperatures a l’alça fins dimecres
-
Radiació d’estiu en ple abril: els nivells ultraviolats ja són com els d’agost
-
Descobrix les noves deduccions autonòmiques que pots desgravar-te en la declaració de la renda
-
‘Zoom’ analitza l’augment de la religiositat entre joves
-
L’observatori d’Aras de los Olmos estrena el telescopi més potent de la Comunitat Valenciana