Isabel Irlandés, víctima del tren incendiat a Caudiel: “Ni tan sols m’han tornat els diners del bitllet”
La dona denuncia que les institucions han abandonat les 49 víctimes, amb la causa arxivada
Es compleixen catorze mesos des de l'incident del tren a Caudiel, on les flames van atrapar diverses persones durant l'incendi forestal iniciat a Begís el 2022. La investigació judicial continua en punt mort perquè la causa està temporalment arxivada. Aquest dilluns, un equip d’À Punt Notícies ha tornat a parlar amb una de les víctimes de l'accident, Isabel Irlandés.
Ella viatjava amb els dos fills menuts i des d'aleshores la seua vida no ha sigut la mateixa. Ara l'ansietat i el xoc posttraumàtic són els seus companys de viatge. I també les cures físiques de què es fa càrrec. “Em gaste 300 euros al mes”, ha assegurat.
La dona denuncia una falta d'atenció i de responsables. Demana justícia, ajuda i solucions per a les 49 víctimes que, segons ella, estan abandonades per les institucions. “Ni tan sols m'han tornat els diners del bitllet”, ha afirmat. De moment, només li queda continuar la lluita i confiar en la justícia.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
S'incorporen 25 mitjans aeris a les tasques d'extinció després d'una nit sense nous focus i amb condicions meteorològiques més favorables
-
Tres joves valencians creen una 'start-up' que ja ha estalviat prop d'un milió d'euros en factures de llum i gas
-
Rescaten un xiquet assentat sobre un aparell d’aire condicionat exterior al pis 21 d'un edifici de Benidorm
-
Extingit l'incendi de vegetació prop de l'Oceanogràfic que ha generat una gran fumeguera visible des de diversos punts de València
-
Les flames amenacen la Serra d'Espadà, un dels principals tresors naturals valencians