Iryo comença a operar el trajecte d'alta velocitat Madrid-València
La companyia s'ha convertit en el tercer operador del transport ferroviari de viatgers a Espanya
Iryo, l'operador ferroviari d'alta velocitat on participen els socis d’Air Nostrum, Globalvia i Trenitalia, comença a operar aquest divendres el trajecte entre Madrid i València, després de l'inici de les rutes el passat 25 de novembre amb serveis d'alta velocitat entre la capital, Saragossa i Barcelona.
Uns dies abans, el 21 de novembre, va fer el viatge inaugural entre Madrid i València en un viatge d'una hora i 40 minuts i a l'estació Joaquim Sorolla.
Iryo presta el servei, que aquest divendres arribarà a València i Conca, amb una flota de trens Frecciarossa (fletxa roja) fabricats entre Itàlia i Espanya, en la qual ha invertit 800 milions d'euros. La companyia s'ha convertit en el tercer operador del transport ferroviari de viatgers a Espanya, després d'obrir-se a la competència fa quasi dos anys.
L’empresa, que operarà el 30% de les freqüències d'alta velocitat a Espanya, se suma a Renfe, que presta els serveis amb dues marques, AVE i AVLO, i la filial de la francesa SNCF, Ouigo.
Més llegit
-
Troben un home mort al seu domicili en tornar a Gátova després de l’incendi
-
El veïnat de Tavernes de la Valldigna torna a eixir al carrer a exigir la regeneració de la platja
-
La sanitat pública valenciana incrementa la plantilla en més de 3.600 places en tres anys
-
Setmana d'estiu, amb calor i calitja en moltes comarques
-
Mor una persona en un accident de trànsit a la CV-35, a l'altura de Paterna
-
Estabilitzat l'incendi de Segorbe que ha cremat vora 632 hectàrees de la Calderona
Més vist
-
23.08.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
El viaje de Carol
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent (Part 1)
-
Certamen Internacional de Bandes de Música 2026 | Banda Municipal de Barcelona
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent (Part 2)
-
22.08.2026 | Informatiu nit | Esports