Investiguen una agressió sexual a una dona de 32 anys a Ontinyent
Un home va seguir la víctima diumenge de matinada fins a la porta de sa casa, on suposadament va cometre els fets
La Policia Nacional investiga una presumpta agressió sexual que va patir una dona de 32 anys aquest cap de setmana a Ontinyent i que va denunciar davant de les forces de seguretat. Tot i que els agents van detindre un jove de díhuit anys després dels fets, posteriorment va quedar en llibertat, sense arribar a passar a disposició judicial.
L’incident va tindre lloc la matinada de diumenge, el dia 7, al voltant de les cinc i mitja, segons han confirmat fonts policials. Les mateixes fonts han indicat que un home va seguir la víctima, que havia eixit de nit amb les seues amigues, fins a la porta de sa casa i, una vegada allí, suposadament la va agredir sexualment.
A hores d’ara els agents de la Policia Nacional investiguen els fets per a determinar responsabilitats en aquesta presumpta agressió sexual, per la qual cosa no es descarten més detencions.
Més llegit
-
Mor un treballador a conseqüència d'una caiguda en una empresa d’Albal
-
Es manté el fred i arriben ruixats
-
La província d'Alacant, la més beneficiada pels 47,3 milions de la loteria de Nadal que arriben a municipis valencians
-
El fill de quatre anys porta la sort a una família de la Fonteta de Sant Lluís
-
Génova aprova una gestora en el PP valencià presidida per Pérez Llorca i amb Carlos Gil en la secretaria general
-
Un quart premi deixa una allau de vora 22,2 milions a la Marina