Investiguen la troballa d'un cos sense vida a la platja de Gandia
La policia ha realitzat una primera inspecció ocular al cos, amb la qual han pogut observar que el cadàver no presentava signes de violència
Agents de la Policia Nacional investiguen la troballa d'un cadàver aquest divendres a la platja de Gandia, segons han informat des de la Prefectura Superior de Policia Nacional de València.
El cadàver s'ha localitzat al voltant de les huit del matí a la platja i fins al lloc s'han desplaçat agents de la brigada local de policia científica.
Els policies han realitzat una primera inspecció ocular al cos, amb la qual han pogut observar que el cadàver no presentava signes de violència.
En qualsevol cas, la Policia Nacional, que ha obert una investigació per a esclarir les circumstàncies de l'ocorregut, es manté a l'espera dels resultats de l'autòpsia practicada al cos per a determinar les causes de la defunció.
Més llegit
-
Troben el cos en descomposició d'una dona amb jupetí de salvament en aigües de Castelló
-
Ni comprar ni llogar: un informe confirma que la crisi de l'habitatge expulsa la classe treballadora del mercat immobiliari
-
Terratrèmol de magnitud 8,8 enfront de Rússia provoca alertes de tsunami en gran part del Pacífic
-
El Roig Arena fa la primera prova amb un esdeveniment intern per a 10.000 persones
-
Un valencià des de Hawaii: “Després de l'avís del mòbil, l'hotel ens ha facilitat un mapa i indicacions d'evacuació per l'alerta de tsunami”
-
Un miler i mig de persones es manifesten contra la gestió de Mazón des de la zona zero de la dana