Imputen els delictes d’amenaces i maltractament familiar a l’home que tancava la dona a casa
La jutgessa també li atribueix un segrest i li imposa una orde d’allunyament.
L’home que deixava la dona tancada la vivenda que compartien a València quan ell estava absent ha quedat en llibertat, però no podrà acostar-se a la seua esposa. La jutgessa de Violència contra la Dona li ha imposat una orde d’allunyament, a més dels càrrecs per delicte contra la llibertat de les persones, amenaces i maltractaments en l'àmbit familiar.
La jutgessa va escoltar aquest dimecres de vesprada la declaració de l’acusat, de nacionalitat pakistanesa i detingut després que la dona, de 35 anys, també procedent del país asiàtic, fora rescatada del pis on quedava retinguda.
L’home, de 49 anys i que treballava com a cuiner en un restaurant, li impedia eixir al carrer sense ell, per això la vivenda quedava tancada amb diversos forrellats quan ell se’n anava a treballar.
La dona va denunciar que, des de feia quatre mesos, només podia eixir de l'habitatge en companyia de l'imputat, qui a més, segons la seua denúncia, l’havia colpejada i amenaçada, segons informa el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.
El detingut va quedar en llibertat amb els càrrecs citats i una orde d'allunyament i té prohibit comunicar-se amb la dona mentre s'investiguen els fets.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Calor d'estiu