Les hospitalitzacions per Covid-19 representen només el 2% del total de llits als hospitals valencians
La incidència acumulada creix 2,5 punts a Espanya mentre que al País Valencià es manté estable
Les persones hospitalitzades actualment per Covid-19 representen només el 2% dels llits disponibles als hospitals valencians, molt per sota de la mitjana espanyola, que se situa en el 7,93% del total. Segons les dades comunicades pel Ministeri de Sanitat i pel que fa a les unitats de cures intensives, la dada no és tan bona, un 7,15%, però igualment és menor que la mitjana espanyola que arriba al 22,80%. A més, ambdós indicadors epidemiològics baixen respecte a ahir dijous.
La incidència acumulada a Espanya puja 2,6 punts fins als 135,51 casos per cada 100.000 habitants. Una tendència que no s’observa al País Valencià on es manté en 40, la més baixa de tot l’Estat seguida per les Balears (59,92) i la Regió de Múrcia (64,65).
Sanitat ha comunicat aquest divendres 5.591 nous contagis de coronavirus a Espanya, que fan ascendir a 3.468.617 els casos positius registrats des que va começar la pandèmia.
Més llegit
-
La justícia obliga l'Ajuntament de València a canviar d'ubicació tots els festivals i concerts que ara tenen lloc a la Ciutat de les Arts
-
Complicat rescat a València: salven un operari atrapat mentre podava una palmera
-
L'avaria d'una grua a la pista de Silla ocasiona un embós monumental a l’entrada de València
-
Cinc persones han resultat ferides després que un tramvia xocara amb un vehicle i se n'eixira de la via a València
-
La Guàrdia Civil rescata un centenar de persones en una operació contra el tràfic d'éssers humans a Nules
-
Sanitat actualitza el calendari de vacunació: la del papil·loma humà per a hòmens i dones fins als 21 anys