Harry activa avisos per neu, pluja, vent i temporal marítim
S'esperen precipitacions generalitzades, en forma de neu a partir de 1.200 metres i com a pluja intensa al nord de Castelló, de bon matí, i al litoral sud de València i nord d'Alacant, a la vesprada
La borrasca Harry ens ha regalat una intensa nevada als Ports que deixa imatges de postal a l'extrem nord del territori, com les que les càmeres d'À Punt han gravat al port de Torre Miró (Morella). A canvi, ens porta avisos per pluja intensa al Baix Maestrat i al cap de la Nau, i temporal marítim. S'ha activat un avís taronja per fenòmens costaners taronja fins a la mitjanit en tota la costa valenciana, excepte al litoral sud d’Alacant, on serà groc. Al migdia l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha prorrogat este avís per mar rebolicada, en nivell groc, al conjunt del litoral fins a les nou del matí d'este dimecres.
També són grocs els avisos vigents per vent a l'extrem sud, en previsió de ratxes de fins a 70 km/h (que ja s'han superat en alguns observatoris) i per precipitacions al litoral del sud de València, el nord d'Alacant i a l'extrem nord.
S'esperen acumulacions de 60 l/m² en 12 hores i precipitacions en forma de neu a partir de 1.100-1200 metres que poden deixar 10 centímetres de gruix.
Per davant queda una jornada de cel cobert i precipitacions generalitzades, que seran localment fortes o persistents a l'extrem nord, en la primera meitat del dia, i al litoral sud de València i nord d'Alacant durant la segona.
Les temperatures mínimes cauran lleugerament al nord de la província de Castelló, però remuntaran —també— a la resta. Les màximes aniran en descens al terç nord i experimentaran pocs canvis a la resta.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a l'Estació del Nord durant les mascletaes del 13 al 19 de març
-
Un detingut i quatre investigats per furtar 63 tones de cítrics a Carcaixent
-
La maduresa de Tàpies es desplega a la Fundació Bancaixa amb més de vint obres de gran format
-
Dones que obrin camí: ‘El retrovisor’ posa el focus en les pioneres que han fet història
-
À Punt emetrà diumenge el NTC Migdia des de la Magdalena i dilluns els seus magazins de ràdio
-
Valencia Basket-Zalguiris Kaunas enceta hui el ‘Punt a punt’