Directes
Ara en la televisió
LA VIA VERDA
Ara en la ràdio
QUEDA'T AMB MI (reemissió)

La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana

La policia judicial de Borriana s'ha fet càrrec de la investigació

Un vaixell de la Guàrdia Civil, en arxiu / Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil investiga l'aparició de cinc cadàvers que s'han trobat en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana, així com a les platges castellonenques del Belcaire de Moncofa i del Cirerer de Xilxes. En este últim cas, van ser els banyistes els que avisaren que hi havia un cos a l'aigua. Els cadàvers estaven en avançat estat de descomposició, fet que apunta que han estat a l'aigua durant molts dies. De fet, fonts consultades per À Punt no descarten que apareguen més cadàvers.

Segons han confirmat fonts de la Comandància Provincial de València, els cossos han sigut traslladats a l'Institut de Medicina Legal de València, on es treballa en una identificació que es preveu complicada per l'estat dels cossos i per l'absència total de dades per a contrastar les mostres.

De moment no es descarta cap hipòtesi, tampoc que podrien procedir d'alguna pastera amb migrants a bord. Un dels cossos, de fet, portava un jupetí com els que s'utilitzen en les pasteres. Per ara, en tot cas, no han transcendit més detalls.

La policia judicial de Borriana s'ha fet càrrec de la investigació.

També et pot interessar

Veure totes les activitats